Sayfalar

23 Mart 2013 Cumartesi

Yalın - Anlat Güzel Mi Oralar?

   

ŞARKI SÖZLERİ

Önce dakikalara kırgın sonra saatlere 
Ve günlere dargın 
Mide ağırıları yerine 
Hayal bozukluklarına bırakırken 
Biliyordum, biliyordum 
Sonu sessizlik, sonu özlem 
Sonunu sevmeyeceğimi de biliyordum, git derken 

Ne yapıyorsun anlat güzel mi oralar 
Sadede gelebilirim 
Isıtıyor mu kalbini benim kadar 
Ne yapıyorsun anlat güzel mi oralar
Artık söyleyebilirim 
Seni baş tacı eden haklı sonuna kadar 

Elden gittiği gibi kolay gitmiyormuş ki kalpten 
O bir kelime dudaktan hemen kurtulmayı başarıyorken 
Biliyordum, biliyordum 
Sonu sessizlik sonu özlem 
Sonunu sevmeyeceğimi de biliyordum, git derken 

Ne yapıyorsun anlat güzel mi oralar 
Sadede gelebilirim 
Isıtıyor mu kalbini benim kadar 
Ne yapıyorsun anlat güzel mi oralar 
Artık söyleyebilirim 
Seni baş tacı eden haklı sonuna kadar 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder