Sayfalar

23 Mart 2013 Cumartesi

Tarkan - Acımayacak


ŞARKI SÖZLERİ

Gel gel gel güzelim 
Gel gel acımayacak 
Gel gel gel güzelim 
Gel hiç acımayacak 

Gece çıkmak dans etmek istermiş kendisi 
Gözü yükseklerde ama bir o kadar masum 
Ne yaparsın, nereye kadar kaçarsın? 
Kız ilik gibi ne dese boynum kıldan ince 

Şansım varsa ben ona talibim 
Bir gel dese kapının önündeyim 

Yalvarmak mı gerekiyor? 
Diz çökmek mi gerekiyor? 
Sen iste ben bekliyorum 
Listeme de ekliyorum 

Gel gel gel güzelim 
Gel gel acımayacak
Gel gel gel güzelim 
Gel hiç acımayacak 

Kalk gel gel gel güzelim 
Gel gel acımayacak 
Gel gel gel güzelim 
Gel hiç acımayacak 

Kalbin ah kalbin 

Yalvarmak mı gerekiyor? 
Diz çökmek mi gerekiyor? 
Sen iste ben bekliyorum 
Listeme de ekliyorum 

Gel gel gel güzelim 
Gel gel acımayacak 
Gel gel gel güzelim 
Gel hiç acımayacak 

Kalk gel gel gel güzelim 
Gel gel acımayacak 
Gel gel gel güzelim 
Söz hiç acımayacak 

Kalbin ah kalbin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder