Sayfalar

24 Mart 2013 Pazar

Bizim Gönül-Çektirdin Bana Acı

   

ŞARKI SÖZLERİ

ZaliM SeniN YüzündeN ÇektikleriM Değer Mi?
BeN AffetsemDe SeNi YaradaN AffedeR Mi?
ÇektirdiN BaNa Acı AdıN OlsuN YalanCı 
YanıyoR YürekleriM SarıyoR BeNi SanCı



HiÇ AyrılıK YoK DiYe Ne YeminleR EtmiştiK
HaNi BirbirimiZi ÖlümünE SewmiştiK 
HaNi BirbirimiZi ÖlümünE SewmiştiK



ÇektirdiN BaNa Acı AdıN OlsuN YalanCı 
YanıyoR YüreğiM SarıyoR BeNi SanCı



NiYe BıraktıN BeNi NiYe GittiN SewdiğiM
NasıL GeçTi UgrunA Ah ÖmrüM,Ah GençliğiM



ŞimDi DönmüşsüN NeYe YaraR
YenideN Mi YıkmayA GeldiN BeNi
BilirsiN KapatamaM SanA KapılarıMı 
SeN BeNi YıllaR ÖncE NasıL YaraLı BıraktıysaN 
BeN HeP AynıyıM AyNı



YıllarıMı YediN Bu DünyaDa BaNa HeR AcıYı TattırdıN 
GözümÜ YaşLı BoynumU BüküK BıraktıN 
AmA İçimdeKi AşKı AsLa YıkamadıN
HaDi GiT ŞimDi BeNi HayellerimLe
İçimdeKi SenLe YalnıZ BıraK



SaNa SoN SözüM! 
BoşveR 



"SEN SANA YAKIŞANI YAPTIN''



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder