Sayfalar

28 Mart 2013 Perşembe

Volkan Konak - Mimoza Çiçeğim


ŞARKI SÖZLERİ

Canımı yoluna koyduğum 
Mimoza çiçeğimsin 
Kanatlanıp göğe uçma 
uçma sevdiceğim 
Avcın değilim ki senin 
Kaçma sevdiğim 

Yıktın dağlarımı yıktın 
Mimoza çiçeğimsin 
Başkası okşanıp sevilmez 
Delirme sevdiceğim 
Yaktın ciğerimi yaktın 
Yapma sevdiğim 

Öpüp okşayamam ben seni 
Mimoza çiçeğimsin 
Alaca karganın gülüsün 
Ellerin çiçeğisin 
Değişmem dünyaya seni 
Gitme sevdiğim 

Yıktın dağlarımı yıktın 
Mimoza çiçeğimsin
Başkası okşanıp sevilmez 
Delirme sevdiceğim 
Yaktın ciğerimi yaktın 
Yapma sevdiğim 

Çekilmez bir adam oldum yine 
Uykusuz aksi nalet 
Bi bakıyorsun ki ana avrat söver gibi 
Azgın bir hayvan döver gibi bugün çalışıyorum 
Sonra bir de bakıyorsun ki 
Ağzımda sönük bir sigara gibi tembel bir türkü 
Sabahtan akşama kadar sırt üstü yatıyorum ertesi gün 
Evet evet ve beni çileden çıkarıyor 
Büsbütün 
Kendime karşı duyduğum nefret ve de merhamet 
Çekilmez bir adam oldum çekilmez 
Uykusuz aksi nalet 
Yine her seferki gibi haksızım 
Sebep yok 
Biliyorum 
Olması da imkansız 
Bu yaptığım iş ayıp rezalet 
Fakat elimde değil gülüm 
Elimde değil sevgilim 
Seni kıskanıyorum 
Beni affet 
Beni affet sevgilim 
Beni affet..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder