Sayfalar

23 Mart 2013 Cumartesi

Yalın - Ama Olsun

   

ŞARKI SÖZLERİ

Canın sağ olsun 
Söyleyene değil söyletene bak demişler 
Yazdım sana çok şarkı 
Yazarım bir o kadar daha 
Umduğunla değil bulduğunla yetin demişler 
Seni bana nerden göndermişler 
Nasıl olup da kalbime kalbime eklemişler 

Ama olsun 
Oyunlarından çok öğrendiğim var 
Ama olsun 
Zaman durur sana aşkım durmaz 

En kötüsü böyle olsun 
Her acı sonunda huzura kavuşur demişler
Sevdim seni çok sardım 
Severdim bir bu kadar daha 
Umduğunla değil bulduğunla yetin demişler 
Seni bana nerden göndermişler 
Nasıl olup da kalbime kalbime eklemişler 

Ama olsun 
Oyunlarından çok öğrendiğim var 
Ama olsun 
Zaman durur sana aşkım durmaz 

İlk treni kaçırma 
Burdan gidişler hep tek yönlü 
Dönüşe gar kapalı 

Ama olsun 
Oyunlarından çok öğrendiğim var 
Ama olsun 
Zaman durur sana aşkım durmaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder