Sayfalar

22 Mart 2013 Cuma

Payro - Medya

    

ŞARKI SÖZLERİ

Yoksul Fakiri ezik görme çevirrir herkes sırtını 
Hırsın Sonucu kötülük ve bulgu etin yırtık 
Kısır kaldın lafıma daha sonra sokaklarda yırtın 
Duydum bende şimdi yeraltında kızlarda pısırık 

Kitaba Ayrı sövenlerde oldu rapte yüce 
Hitap etmek ayrı dava , cümle sonuna koydum ünlem 
Büyesi hafif kalan insan oglu dinlemesin lütfen 
Ben bi paunch çakarsam geberir o zaman averdi fürer 

Karşıma kapat çeneni bende ordu komutanı pi-ra 
İzmarit aldı herkes yaktı birayla kafamsa rota 
Yök'te düştü evlat saldı malıda sanada medya 
Yetmeler revaşta adamım sanada lazım bence Viabram 

Vakit Zaman,kaldı ne mal,daldı hayal 
insan oglu beklemez ki şifa , Reva edene sende dayan 
Durdu hayat, bakın bayan , Takıl bana , rapim hasar 
battle ziyan edene kadar yetime para vermekse sebab 

Herkes Rapte Kaldı 
Beklet Paunchı Hazır 
Binlerce Puzzle,Kökü derinede Kazın

Herkes Kandırıldı 
Sesiz Bastırılsın 
Dinle ve kendince hiphopım nasıl ? 

Beynine oglum gerilim sagla susturamazsın sesimi 
hiphop'a karşı özentim yok senın rapinlerinde neydi 
Topla 4 gol atsan olurdun Karşımda Mayk Roony 
Aga bi sus yaptıgın raplerin hiç biri benide Kesmiy 

İçler acısı bu duruma bende el atansa oldum 
Namı neyzen olan tek insan var onun adı Bozgun 
Fikri Benden çalan cofe time kitaplarda belalı 
Gerçekleri anlatan bizlerin emekleride verasız ! 

İnsan ogluna değer verdik çıktı hepsi tepemize 
Tek oldugumu zannetme adamım bak geberdi eminem 
Eline veririm o zaman sokaklarda benim karşıma çıkma 
Yanılmasın hiç kimse bence ölümüm bile Yalandan ! 

Vuruşlarım, son kıtada senın için click dan 
Kral san , sen kendini oglum, bu ortamda 
Bu Ortam, Adamı Alır ve kendine yapar kuma 
Arabeski bırak oglum yeter dinlemesin bayanlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder